Lectură de vacanţă (II)

Macii

                (Magda Isanos)

Ardeau ca nişte facle vii,
în vârf de firave tulpini.                                   
Îşi înălţau râzând zglobii
obrazul roşu dintre spini.                                                                                    

I-am adunat cu mâini avare,
am rătăcit în seara blândă,
umplându-mi braţele de floare
învăpăiată şi plăpândă.

                                   Şi m-am întors într-un târziu,
                                   departe câmpul rămânea,
                                   atât de singur şi pustiu
                                    în urma mea.

Dar când acasă-am încercat
să-i strâng într-un aprins buchet,
toţi macii mei s-au scuturat
ca nişte lacrimi pe parchet.

Etichete: , , , , , ,

Un răspuns to “Lectură de vacanţă (II)”

  1. Lectură de vacanţă (II) - Ziarul toateBlogurile.ro Says:

    […] Lectură de vacanţă (II) Fri Aug 20, 2010 11:10 am Macii                 (Magda Isanos) Ardeau ca nişte facle vii, în vârf de firave tulpini. Îşi înălţau râzând zglobii obrazul roşu dintre spini. I-am adunat cu mâini avare, am rătăcit în seara blândă, umplându-mi braţele de floare învăpăiată şi plăpândă. Şi m-am întors într-un târziu, departe câmpul rămânea, atât de singur şi pustiu în urma mea. […] […]

Lasă un răspuns

